logo

Компанії «Укртрансагро» та «УТА Логістик» підвели операційні підсумки 2018/2019 Маркетингового року

За 2018/2019 маркетинговий рік (далі МГ), групою компаній «УТА Логістик» та «Укртрансагро», що оперують в акваторії Азовського моря міста Маріуполь, була організована обробка та відвантаження понад 440 тис.тонн зернових і олійних культур

Також, було перевезено понад 30 тис. тонн вантажу власним автотранспортом.

Як і раніше, велику частину перевалки займає зерно пшениці - 260 тис.тонн (близько 60%), соняшниковий та соєвий шрот - 97 тис. тонн, кукурудза - 58 тис. тонн, ячмінь - 20 тис. тонн, горох - 5 тис. тонн.

Основними споживачами аграрної продукції, що відвантажується компаніями є країни Середземномор'я. Це пов'язано зі специфікою відвантаження із Азовського моря, в загалом, та з Маріуполя, зокрема, яка полягає у формуванні середніх і дрібних суднових партій. Серед країн-імпортерів за обсягом відвантаженої продукції за звітний період лідирують Ліван, Туреччина, Італія, Ізраїль, Єгипет, Грузія.

За звітний період максимально знизилася кількість прийнятих залізничних вагонів - до 92 од., що викликано інфраструктурними проблемами під'їзних залізничних колій до Маріуполя. У той же час оброблено більше 13 225 автомобілів з агропродукцією. Було здійснено експедирування 67 судів.

2018/2019 рік компанії почали з масштабної реорганізації: було здійснено зміну організаційної структури та бізнес-процесів Укртрансагро і УТА Логістик. «УТА Логістик» почала здійснювання функції перевізника зернових і олійних вантажів як власним, так і найманим транспортом. Морський зерновий термінал «Укртрансагро» став єдиним вікном для надання повного комплексу послуг із супроводу зернових, олійних вантажів і продуктів їх переробки на всіх етапах логістичного ланцюжка: від виробника до експорту морськими судами.

Напередодні 2019/2020 маркетингового сезону було прийнято рішення розширити портфель зернового бізнесу Маріупольської Інвестиційної Групи, шляхом покупки корпоративних прав компанії ТОВ «СВІТ АГРО ТРЕЙД», яка спеціалізується на закупівлі зернової продукції.

Таким чином, в новому маркетинговому сезоні зерновий бізнес, який формується в групу UTA GROUP, зможе надавати клієнтам повний комплекс послуг, починаючи від закупівлі зернових у виробника до експорту агропродукції.

Павло Плотніков, Генеральний директор ТОВ «Укртрансагро», директор ТОВ «УТА Логістик»:

«Маркетинговий рік для нашої групи видався складним: несприятливі погодні умови і, як наслідок, неврожай в Донецькій області, потім наслідки введення в експлуатацію Керченського моста, прикордонні огляди суден при проходженні моста, ну і наостанок введення воєнного стану. Але, незважаючи на все це, завдяки довірі наших клієнтів і злагодженої роботи компаній групи нам вдалося досягти поставлених цілей з перевалки та перевезення власним транспортом. Протягом поточного сезону був реалізований інноваційний проект - проведена дослідно-промислова експлуатація нового програмного забезпечення, створеного зусиллями компанії і партнерів, покликаного знизити витрати на надання послуг з одного боку, і підвищити якість послуги в інтересах наших клієнтів з іншого. Також, ми ведемо роботу з отримання статусу «маршрутного терміналу», що допоможе диверсифікувати поставки. »

Артем Мазний, директор ТОВ «Світ Агро Трейд»:

 «У новому маркетинговому році вектор зусиль і уваги компанії, яка приєдналася до UTA Group, буде спрямований у бік виробників сільського господарства. На початку сезону наша компанія, спільно з Harveast Holding розробила програму підтримки фермерів нашого регіону, яка передбачає товарне і валютне кредитування під заставу майбутнього врожаю, а також отримання фермерами повного набору продуктів і послуг, необхідних для успішної сільськогосподарської діяльності. Програма була презентована виробникам і представникам агробізнесу в рамках Дня Агропартнерства, і викликала активний інтерес. Тільки в кооперації наш регіон може розвиватися і надавати унікальні, конкурентні послуги клієнтам».