Керуюча компанія
«Маріупольська інвестиційна група»

+380(629)482547

info@ukmig.com.ua

ВІДБУВСЯ II МАРІУПОЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФОРУМ

​15 червня місті Маріуполь відбувся II Маріупольський Аграрний форум. Організаторами заходу виступили ТОВ «Укртрансагро», ТОВ «УТА Логістик», ТОВ «Марітайм Логістікс», ТОВ «Мартлет», за підтримки - ТОВ «Керуюча компанія «Маріупольська Інвестиційна Група».

Захід зібрав понад 130 представників агробізнесу, галузевих експертів, представників державних підприємств та міської виконавчої влади.

За словами виконавчого директора Маріупольської інвестиційної групи Олега Іванюшенко, головна мета форуму - це зібрати в одному місці представників бізнесу та влади для того, щоб показати перспективи розвитку Азовського регіону в агробізнесі, а також у відкритому діалозі знайти шляхи вирішення проблем при експортних відвантаженнях зерна з портів Азовського моря, з якими зіткнеться галузь перед новим маркетинговим роком. Крім цього, МІГ вже другий рік поспіль збираючи в Маріуполі лідерів галузі з усієї України, працює над підвищенням інвестиційної привабливості міста.

В ході стратегічної сесії форуму, керівник експертного спрямування ЦТС Андрій Шкляр зазначив, що вже в короткостроковій перспективі галузь не буде відчувати дефіцит на потужності з перевалки зернових в портах, проте Андрій Шкляр бачить серйозну небезпеку в так званих «вузьких місцях» на залізничних розв'язках під'їзних шляхів до морських портів і зерно перевантажувальних терміналів. Дане інфраструктурне обмеження може мати негативний вплив під час пікових місяців експорту. Інший погляд на цю проблему у представника трейдингової компанії UMG AGRO Валенті Сельвесюка, він вважає, що при будівництві нових зерноперевантажувальних терміналів такі нюанси як залізничні під'їзди були враховані проектувальниками та інфраструктура впорається з навантаженням навіть в пікові місяці. Однак, Валенті Сельвесюк прогнозує посилення конкуренції серед морських портів за вантажопотік. На його думку, ставка на перевалку в Українських портах Чорного і Азовського моря незабаром може зрівнятися, що призведе до зниження конкурентоспроможності мілководних портів.

Прогноз на жорстку конкуренцію від Валенті Сельвесюка став лейтмотивом для панельної дискусії. Представники компаній агросектора в Приазовському регіоні зійшлися на думці, що існує необхідність у скороченні витрат на кожному з ланок логістичного ланцюжка експорту зерна. Комерційний директор Зернотранс, Олександр Смирнов розповів про можливі варіанти скорочення витрат з боку перевізників, а Павло Плотніков (директор «УТА Логістик») і Артем Мазний (виконавчий директор «Укртрансагро») повідомили про інвестування в IT технології, які дозволять експедитору і морському терміналу знизити свої витрати, тим самим зберігши свою привабливість для вантажовідправників.

Окремою темою для обговорення стала новина про можливе обмеження судноплавства через Керченську протоку, яке викликано будівництвом пролітних арок моста. Директор Маріупольської логістичної компанії «Марітайм Логістікс» Антон Шапран повідомив, що якщо новина про обмеження підтвердиться, то це обмежить можливість проходу суден осадкою понад 10 тис. тонн, які орієнтовані в даному регіоні переважно на порт Маріуполь. Серед наслідків може бути подорожчання фрахту суден, а один з виходів - це зміна щоглових конструкцій судновласниками.

Після офіційних доповідей і дискусії, Артем Мазний провів учасників Форуму по найсучаснішому терміналу Азовського моря - Укртрансагро. На відміну від минулорічної екскурсії, в цей раз учасники форуму мали змогу не тільки піднятися на вершину американських силосів CHIEF, загальною ємністю одночасного зберігання в 48 тис. т., а й подивитися на напольні склади, будівництво яких було завершено в цьому році. «Головні зміни все ж недоступні для неозброєного погляду, - з посмішкою повідомляє Артем Мазний. Мова йде про зміни, які відбулися в IT інфраструктурі терміналу - створений віртуальний особистий кабінет для клієнтів, йде робота над проектом по інтеграції всіх ланок логістичного ланцюжка експорту зерна в єдине інформаційне поле».

«Комбінація автоматизації морського терміналу, підлогових складів, створених IT рішень і робота персоналу, максимально орієнтована на клієнта, дозволяє нам справлятися з досить неординарними завданнями», - доповнює діалог Павло Плотніков (УТА Логістик). У травні цього року УТА Логістик відвантажило в одне судно одночасно три види зернових: кукурудзи, пшениці та ячменю.

Підводячи підсумки форуму, виконавчий директор Маріупольської інвестиційної групи Олег Іванюшенко наголосив на необхідності в продовженні координації дій бізнесу і влади, позитивні тенденції 2016 року порівняно з попередніми роками і побажав успіху всім представникам галузі в наступаючому маркетинговий рік.

Організатори висловлюють подяку усім гостям за участь у конференції та спікерів за ємні доповіді, живі дискусії та корисну інформацію. Завдяки Вам форум стає все більш зрілим і охоплює все більше актуальних для ринку напрямків!